» » Жеке табыс салығы бойынша өзгерістермен түйінді ережелер

Жеке табыс салығы бойынша өзгерістермен түйінді ережелер

Мемлекеттік кірістер департаменті жаңа жылдан бастап жеке табыс салығы (бұдан әрі - ЖТС) бойынша жаңа ережелер көзделгенін хабарлайды. Норма ставкалар мен шегерімдер жүйесін қамтиды.ЖТС ставкалары: Жеке тұлғалардың табыстары:8 500 АЕК дейін-ставка 10%;
8 500 АЕК - тен жоғары 8 500 АЕК шегіндегі табыс салығы және асып кеткен сомадан 15%.Жеке практикамен айналысатын адамдардың табыстары:
-ЖТС мөлшерлемесі-9%.
Дивидендтер: 230 000 ΑΕΚ - 5 дейін%;
230 000 ΑΕΚ-тен жоғары 230 000 АЕК шегіндегі табыс салығы және асып кету сомасынан 15% ЖК және ШҚ кірістері (жалпы белгіленген режим):
-230 000 ΑΕΚ - 10 дейін%;
-230 000 ΑΕΚ - тен жоғары-көрсетілген лимит шегінде табыс салығы және асып кету сомасынан 15%.Салық шегерімдері Жеке тұлғалар мынадай салық шегерімдерін қолдануға құқылы:
•әлеуметтік төлемдер (МЗЖ, ВОСМС, МЖӘ шарттары бойынша әлеуметтік аударымдар);
- базалық шегерім-айына 30 АЕК, бірақ жылына
360 АЕК артық емес;
әлеуметтік шегерімдер:
•І және ІІ топтағы мүгедектігі бар адамдар үшін-5 000 ΑΕΚ;
•882 ΑΕΚ-ΙΙΙ топтағы мүгедектігі бар адамдар, мүгедектігі бар балалар, ҰОС қатысушылары мен ардагерлері, мүгедектігі бар балалардың ата-аналары мен қамқоршылары, асырап алушылар мен асырап алушылар үшін (заңнамада белгіленген жағдайларда).
01 қаңтар 2026 ж. 249 0

PDF нұсқалар мұрағаты

№84 (10552)

07 қараша 2026 ж.

№83 (10551)

03 қараша 2026 ж.

№82 (10550)

29 қазан 2026 ж.

Оқиғалар

Әженің ашуы
02 қаңтар 2025 ж. 4 291
Ақсұлу

Ақсұлу

29 желтоқсан 2024 ж.

Сұхбат

Суреттер сөйлейдi

Мен – балықшы (фотоэтюд)
06 қыркүйек 2026 ж. 2 443

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2026    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30