КӨЛІК АТАУЛЫНЫҢ ТАРИХЫ
Тәжірибелі автоәуесқойлар көлігін жиі ауыстырғанымен, сол көліктердің шығу тегіне үңіле бермеуі мүмкін. Машина маркалары қайдан шықан? Олар неге олай аталған?
Автоәуесқойларды осындай сауалдар мазалайтыны анық. Олай болса, біз сол туралы оқып көрейік.
Әдетте автоөндірушілер оз көліктеріне атауды компания негізін салған адамның құрметіне қояды.
Дүниежүзіне аты әйгілі Ford көлігі – 1911 жылы Генри Фордтың зауытына шығарылған. Сол кезден бастап, сол кезден бастап автоөндірушінің фамилиясы көлік эмблемасында кескінделіп келеді.
Сондай-ақ, америкалық маркалардың бірі Chevrolet-те күні бүгінге дейін өз өндірушісінің атын иемденіп жүр. Компанияның негізін 1908 жылы швейцариялық Артур Шевроле қалаған болатын.
XIX ғасырдың басында Жапония автоөндірісіндегі ең атақты арка – Honda көлігі кәсіпкер – SoichiroHonda атымен аталады.
Әйгілі өнертапқыш Мичио Сузуки әлемге Suzuki маркасын әкелді. Сузуки компаниясы өз ісін велосипед пен тігін машиналар құрылысынан бастаған. 1930 жылы Жапонияда көліктерге сөраныс өскендіктен, компания өз бағытын басқа салаға бұрып, әлемнің жетекші автоөндірушісіне айналған. Қазіргі таңда компания өнімі үлкен сұранысқа ие болып отыр.
Toyota брэнді Sakichi Toyoda- ның құрметіне арналған. Сонымен бірге, жапон тілінде “тойота” сөзі сегіз әріптен құралады. “8” саны жапондықтар үшін қасиетті. “Toyo”-“молшылық”, “та”- “күріш”. Азия құрлығында “күріш молшылығы” берекенің белгісі дегенге саяды.
Дереккөз: http://kenester.kz