Психологиялық қызмет
Тақырыбы «Жүрек » жаттығуы.
Қатысқандар: 1- сынып оқушылары
Мақсаты: Топта ынтымақ, жағымды эмоциялық жағдай тудыру; Оқушылардың жаңа ортаға бейімделуін қалыптастыру;
" Мейірімді жүрек" жаттығуы балаға оң жағындағы көршісіне мейірімді түрде атау ұсынылады, нәтижесінде тыңдаушы алғысын білдіреді. Бірінші шеңберден кейін жаттығу кері жаққа орындалады./енді сол жағындағы көршісін мейіріммен атайды.
«Мен...ұнатамын» жаттығуы: Мақсаты: Балада эмпатияны, өз ойын білдіру іскерлігін дамыту.
«Тыныштықты тыңдау» жаттығуы. Мақсаты: Өзіндік бақылауды, есту зейінін дамыту, эмоциялық қысымды түсіру, қозғалыс белсенділігін төмендету.
«Көңіл-күй өлшегіші» жаттығуы. Мақсаты: Қысымды түсіру, жағымды эмоциялық хал-ахуал жасау.
Қатысқандар: 1- сынып оқушылары
Мақсаты: Топта ынтымақ, жағымды эмоциялық жағдай тудыру; Оқушылардың жаңа ортаға бейімделуін қалыптастыру;
" Мейірімді жүрек" жаттығуы балаға оң жағындағы көршісіне мейірімді түрде атау ұсынылады, нәтижесінде тыңдаушы алғысын білдіреді. Бірінші шеңберден кейін жаттығу кері жаққа орындалады./енді сол жағындағы көршісін мейіріммен атайды.
«Мен...ұнатамын» жаттығуы: Мақсаты: Балада эмпатияны, өз ойын білдіру іскерлігін дамыту.
«Тыныштықты тыңдау» жаттығуы. Мақсаты: Өзіндік бақылауды, есту зейінін дамыту, эмоциялық қысымды түсіру, қозғалыс белсенділігін төмендету.
«Көңіл-күй өлшегіші» жаттығуы. Мақсаты: Қысымды түсіру, жағымды эмоциялық хал-ахуал жасау.