Медициналық қызметтердің сапасына шағымдарды азайту шаралары талқыланды
Халықтың медициналық қызметтердің сапасына шағымдарын төмендету мәселелері облыстық денсаулық сақтау басқармасының және Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының Қызылорда облысы бойынша филиалының бірлескен селекторлық отырысында қаралды.
Талқылауға Қормен шарт жасасқан аймақтың медициналық ұйымдарының басшылары қатысты.
ӘМСҚ облыстық филиалының директоры Бақыт Исмаханбетовтың ақпараты бойынша, азаматтардан өтініштер келесі байланыс арналары арқылы келіп түседі: Qoldau 24/7 мобильдік қосымшасы, 1414 байланыс орталығы, Е – Өтініш ақпараттық жүйесі. Ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында Қызылорда облысының тұрғындарынан 200-жүзден астам шағым қабылданды. Көбіне медициналық көмектің сапасына қанағаттанбау, медициналық көмек көрсетуден бас тарту, медициналық қызметтерді ұзақ күту және т.б.
Медициналық қызметтердің сапасын, медициналық ұйымдардың менеджмент деңгейін арттыру үшін өзекті мәселелерді шешуде өзара іс-қимыл жасау қажеттігі атап өтілді. Мәселен, медициналық ұйымдар басшыларының рейтингін енгізу, олардың функционалдық міндеттеріне шағымданған пациенттер үшін жауапкершілікті енгізу ұсынылды. Сондай-ақ медициналық ұйымдарда халықтың барлық шағымдарын жедел шешу бойынша тиімді шаралар қабылдайтын жұмыс топтарын қалыптастыру