Құран кітапты күннің қай уақыттарында оқыған абзалырақ?
Ислам ғұламасы Имам ән-Нәуәуи (Алла оны рахымына бөлесін) Құран оқудың мұстахаб болған уақыттарын былай деп тізіп өтеді:
- Білгін, Құран оқудың ең абзал жері – намазда. Шәфиғи мәзхабында және өзгелердің пікірінше, намазда ұзақ сүре оқып қиямда ұзақ тұру – сәждеде ұзақ жатқаннан абзалырақ.
- Намаздан тыс уақыттарда болса, Құранды түнде оқыған абзалырақ. Соның ішінде түннің соңғы жарымында Құран оқу – түннің алдыңғы бөлігінде оқығаннан абзалырақ.
- Ақшам мен құптанның арасында да Құран оқыған ұнамды.
- Күндізгі уақыттарда таң намазынан кейін оқыған артығырақ. Одан өзге уақыттарда оқи беруге болады, оның еш мәкруһтігі жоқ, тіпті намаз оқуға болмайтын уақыттардың өзінде Құран оқыла береді.
- Ал Әбу Дәуідтің ұлының Муъан ибн Руфаъадан жеткізген риуаяттағы «мәшәихтар Құран асырдан соң оқуды ұнамсыз, себебі яһудилер ол уақытта сабақтарын оқытады» деген сөз қабыл етілмейді, оның негізі жоқ.
- Ал аптаның қай күндерінде оқыған абзал дегенге келсек, жұма күні, дүйсенбі күні және арапа күндері оқыған абзал.
- Ал он күндіктердің қай күндері оқыған сауаптырақ десеңіз, Зүлхиджа айының алғашқы он күнінде және Рамазан айының соңғы күнінде оқыған сауаптырақ.
- Айлардан Рамазан айында Құран оқу өзге айларда оқығаннан сауабы көбірек.
islam.kz